Maat!

Mamma och Jonas flydde i all hast till Köpenhamn över natten, vilket betyder att jag måste ta hand om mig själv (jag klagar inte, trivs bättre då) och då laga mat själv. SKÖNT! Men eftersom jag inte är van vid att laga mat själv har jag riktigt dålig fantasi och det blir oftast samma sak (lax, potatis och holandaisesås eller fläskkotlett, sås och potatis).
Är det någon som har tips på vad jag kan laga idag?
Annars blir det nog den där kycklinggrytan med dill och citron jag har gjort någon gång innan..

Shit, jag måste verkligen samla goda recept innan jag flyttar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte att hålla dig upppaderad på min blogg (:

2008-11-09 @ 02:59:31
URL: http://mittlivsomloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0