LÖRDAG!

Lördagen var faktiskt ganska mysig! Massa snö överallt men inte i närheten av så mycket som när vi åkte taxi hem från Herkules. Shit vad det snöade då!  Det var nära att vi inte kom hem eftersom många chaufförer sa nej. Jag klandrar inte dom, hela 108:an åkte vi i typ 20 km/h och såg max 5 meter framför bilen och folk hade kört rakt fram i båda rondellerna hem till mig..
I alla fall.. Jag och Bo började dagen med att gå en lååång runda i snön. Sen åkte vi till hästen och därefter gick vi en runda till!
På kvällen skulle vi mysa och kolla film men jag hade ingen ro i kroppen så jag yrade mest runt, upp och ner, fram och tillbaka.



Här står min bil så fint med sina sommardäck på...

Kommentarer
Postat av: lina

jäklar va snö det var då..

2008-11-24 @ 16:56:37
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0