Lernia College

Har haft lite krångel med min blogg den senaste tiden så det är dels därför jag inte har skrivit så mycket de senaste dagarna men även för att jag inte har haft tid. Nu ser det ut som om allting fungerar igen, tack och lov.
Nu ska jag till skolan en heldag. Vi ska ha projektgruppsmöte med handledaren en stund i dag också. Vet inte om det kan tillföra vårt arbete något eftersom vi redan har lämnat in det ;) men kanske något till redovisningen nästa tisdag.

Min skola har tydligen bytat namn till Lernia College, låter fint va?

Nu ska jag gå till bussen, frågan är bara om jag ska ha min skinnjacka eller min nyinköpta, supervarma, snygga Peak jacka som jag så länge har velat ha.. Svår fråga!

Kommentarer
Postat av: Veiko

College låter maffigt :)

2008-11-03 @ 14:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0