Helvete!

Jag har tenta imorgon och jag kommer misslyckas totalt. Detta är helt sjukt. Jag försöker och försöker men det går inte. Mina tankar är någon helt annan stans långt ifrån engelskan. Jag läser samma saker hela tiden men har ingen aning om vad där står. Detta går inte. Inte nu.
Jag får gå dit imorgon, förbereda mig på att faila totalt och ställa in mig på att göra omtenta och hoppas på att allt har lugnat sig lite till dess.
Bara jag kommer ihåg att börja intyget med "This is to certify that..." så är det ju lite mindre pinsamt då jag har misslyckats helt med det på båda småproven vi har haft, trots att jag vet vad det heter.
Jag kan också urine tract infection, men det har ju sina förklaringar till det. Och något som jag är riktigt grym på är att översätta engelska meningar till bra svenska.

Men så fort jag kommer till den delen med att göra substantiven till verb "-turn the nouns into verbs!"  eller till fonetisk skrift vill jag bara lägga pennan och springa ut från salen. Det som står i fonetisk skrift hade lita bra kunnat vara på japanska för min del. Jag fattar ungefär lika lite.

Nu ska jag ta ett sista ryck i mitt pluggande, sen ska jag be till Gud att det ska komma exakt "rätt" saker på tentan imorgon så att jag klarar den. För vem vet om allt är lugnare när det är omtenta? Det kanske till och med är ännu värre kaos då är nu?

Godnatt i alla fall..


Kommentarer
Postat av: Mischka

haha vilken ställning till en tenta! läser du på högskolan elr? de är där man brukar använda sig utan ordet tenta.. för de va ämnet engelska? har man en positiv ställning brukar de oftast gå bättre haha.. elr de kanske är tvärtom för dig?

2008-11-14 @ 23:32:36
URL: http://miischka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0