FREDAG!

Jag har inte bloggat på länge så jag tänkte ta igen det nu!

I fradags slutade jag vid lunch, skönt! Speciellt eftersom det snöade hela dagen och jag inte har vinterdäck på bilen.
Jag åkte till Nova och träffade Bo. Efter en fika och mycket tjat lyckades han övertala mig att följa med och festa på kvällen, trots att jag egentligen inte fick följa med från början. Vi fick gå ett varv till på Nova eftersom kravet var att jag skulle ha något nytt att ha på mig ;) Hittade även en stickad sak på MQ som jag har velat ha sen innan så jag köpte även den trots att Bo inte gillade den!


Tim gillar inte snön!


På kvällen skulle vi då festa. Började i Eslöv med att titta på Idol och sjunga lite singstar och gick sen vidare i Eslöv innan vi tog tåget till Lund. Väl framme i Lund besökte vi både Burger King och McDonalds, samt att vi mötte min vän Micke och snackade med honom en stund innan vi gick till Herkules där vi spenderade resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0