Fars dag.

Igår var det väldigt stressigt. Man måste hinna med mycket vissa dagar!

9.00 Upp och åt frukost.
9.30 Förberedde redovisningen och pluggade till tentan
12.00 Körde till stallet
14.45 Hemma igen och gjorde mig iordning
15.15 Rusar in genom mormor o morfars dörr och säger hej, fikar lite snabbt
16.00 Entrar Citygross för att köpa present till mammas sambo
16.16 Möter upp min bror i Malmö.
16.25 Hemma hos pappa.
16.45 På restaurang

Det blev det ett lugnt besök på restaruangen och sen en promenad hem till min bror där vi drack kaffe och pratade lite. Sen sa vi hejdå till pappa och jag lämnade min bror 19.10 för att han skulle spela match. Därefter kunde jag tack och lov ta det lugnt och mysa med Bo. Efter att jag hade gett mammas sambo, min så kallade "plastpappa", hans farsdagspresent.
Nu tänkte jag skriva något halvironiskt om de där att jag måste ge mammas sambo (som själv har valt att inte ha barn) en farsdagspresent varenda jäkla år. Men jag hoppar över det för folk kanske tar det seriöst och blir arga på mig.

Kommentarer
Postat av: Majken

Hej!

Fassnar en stund i din blogg eftersom du har så fina hästbilder. Alltid intressant med hästmänniskor för man känner sig lite "hemma". Ha en bra kväll!

2008-11-10 @ 19:28:38
URL: http://www.metrobloggen.se/majkenssylta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0