Eftersnack

Jag kan inte låta bli att tycka att Lars är riktigt cool trots hans konstigheter. Jag har precis kollat på Eftersnack och när Lars ska sjunga End of the road säger han: "Ja! Ska vi sjunga den dära skitlåten igen, yes vad kul" och därefter sjunger han inte ett ord utan bara håller ett tal där han bland annat tackar för att inte tjejerna blev utröstade.
"Jag tänker fan inte sjunga den här larviga låten utan jag tänker krama mina tjejer............ är det nu refrängen kommer eller?"  Han bemödrade i alla fall sig att sjunga refrängen tillsammans med de idoler som är kvar.

Shit, varför har jag blivit så biten av Idol? Jag har aldrig gillat det innan. Tycker det är ett väldigt tramsigt program egentligen. Jag är lite som Lars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0