Dagens tävling, årets sista.

Dagens tävling var ända borta på Bollerup där jag var förra året också och blev placerad i LB för första gången.
Första klassen, LB:1, gick över förväntan. Två småmissar som gjorde att vi tappade en hel del poäng men det är ju sånt som händer. Slutade i alla fall som tvåa av 30 starter!

Andra klassen schabblade Dibban bort totalt. Ja, jag lägger all skuld på henne för det var faktiskt hennes fel. Varför hon gjorde som hon gjorde vet jag verkligen inte. Allt blev verkligen pannkaka eller ännu sämre. Fick kommentaren "Fin häst som för dagen inte var helt samarbetsvillig" vilket var ganska milt uttryckt..

Det var i alla fall skönt att avsluta säsongen med en placering och en så pass okej ritt i LBn, och att jag fick höra många trevliga ord om min häst av domaren på prisutdelningen. Detta var ju den sista tävlingen för i år.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul! Grattis! :)

2008-11-16 @ 11:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0