16 november 2006

Den 16 november 2006 är en dag jag kommer ihåg som om det var igår.

Okej, nu alvsöjar jag det som Bo kom på efter ett bra tag under fikan med Micke idag.. Idag är det ju två år sedan jag tog körkort!!!!!!! SHIT vad jag börjar bli gammal. Det är ju inte klokt vad tiden går fort!
Det hände ju som sagt två saker till samma dag som egentligen hör ihop allt ihop..

1. Jag flyttade Dibban till "Hellgård". Ett ställe i Kongsmarken med en riktigt djup och gropig paddock, ett ridhus med underlag hårt som cement och bara hobbyryttare. Inackoderingarna var trevliga men det räcker ju inte. Flyttade där ifrån augusti -07.

2. Mamman till en av tjejerna i det nya stallet krockade på vägen dit. Blev påkörd bakifrån och knuffades över på andra sidan och blev påkörd framifrån av den mötande bilen. Jävla 108an!

Varför allt hör ihop är för att om jag inte klarade körkortet kunde vi inte flytta Dibban eftersom det är långt ut på landet. Vi hade redan skrivit kontrakt så den enda utvägen var att klara uppkörningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0