Stora feta omtentor

Ojojoj.. Då har vi tenta i verksamhetsstyrning imorgon! Jag kan absolut inte koncentrera mig när jag pluggar så verkligen INGET fastnar! Men jag försöker i alla fall, det är väl det som räknas? Mycket av att det går dåligt är för att jag är irriterad över hur vår utbildning är upplagd. Det vi ska ha tenta på imorgon är sådant vi inte har gjort på 5-6 veckor, illa!
Varför inte ha tentan INNAN vår LIA för 4 veckor sedan när man fortfarande hade kvar det i huvudet?

Idag hade vi vår sista lektion i hälsoinformatik innan tentan i det. Den tentan är den 7 januari om jag inte minns fel! Helt jävla stört! Sist vi hade hälsoinformatik var också 5 veckor sedan och nu återstår 3 veckor till tentan, utan en enda föreläsning eller repetition.

ÄR DET DETTA SOM KALLAS PLANERING?!?!?!

Det som känns lite knäppt är att jag inte alls känner mig stressad trots att jag är övertygad om att jag inte kommer klara tentan imorgon. Det är ju en hel termin kvar att ta igen det sen. Kanske är fel av mig att tänka så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0