Och så var vi bara två kvar..

...eller Ulrika ensam!

Nu har en av oss tre sista i stallet sagt upp sin plats. Alltså är vi bara två kvar! Och väldigt snart blir två en. Det är nämligen så att det satt ett brev till mig på tavlan idag när jag kom till stallet. I det låg min uppsägning. Jag blev först glad eftersom jag vill flytta och har letat stallplats länge. Vi har till och med en färdig lapp om uppsägning hemma som jag bara skulle skriva under och lämna till dom innan månadsskiftet. Så jag gråter inte direkt! Blev mest bara arg för att jag måste byta ut alla stolpar i hagen som Dibban har bitit på.
Men egentligen, vad spelar det för roll? Bara jag kommer där ifrån så är jag nöjd. Redan nu har jag två alternativ och ska kolla på ett till på tisdag.

För ett år sen var vi 10, nu är Ulrika ensam kvar! Börjar inte stallägarna fundera på att något är fel?!?

Kommentarer
Postat av: Ida

ÖÖh det borde ju undra tycker man.. Men du kommer hitta något bättre! :D



Krams

2008-12-28 @ 11:45:03
URL: http://rosakanin.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-28 @ 11:50:44
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Caroline

:O?

2008-12-28 @ 12:48:22
Postat av: Elin

Trååkit när dä blir sådäär :S hoppas du hittar en skitbra stallplats nu då istället!! =)



Hmm jag vet inte om jag såg den omgången av paradise..dä gjord jag säkert..vilka fler va mä? kanske kommer på...hmm!

2009-01-03 @ 09:56:50
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0