Måndag

Hela gårdagen spenderades med Bo. Vi tittade på två lägenheter och var på julskyltning i Eslöv. Där mellan hann vi också ett besök på Nova.

Idag var jag tillbaka på praktiken. Vi var på studiebesök på Klin Fys vilket i alla fall jag tyckte var spännande. Lisa och Lotta verkade inte lika roade ;) Jag lovade mamma att hälsa till hennes kollegas (Tess) man Henrik om jag såg honom. Han är verkligen trevlig och vi har stött på varandra innan. Efter en snabb rundvandring insåg jag att jag hade kunnat vandra runt där i en vecka utan att stöta på honom så jag fick lägga ner tanken om att hälsa.
Innan lunch blev jag, Lisa och Lotta uppdelade för att vi skulle vara med och se hur olika undersökningar går till. Jag skulle vara med under ett arbetsprov och blev väl informerad om hur ett sådant går till i säkert 15 minuter innan första patienten kom in. Efter en stund kom även läkaren intraskande i rummet och det visar sig vara Henrik!?!! Hur stor är chansen lixom??




 
Julskyltning i Eslöv..

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaså ni var på julskyltningen ni med? :D Jag, Jonas min mamma och Jonas mamma var också där men vi tyckte det inte var något särskilt.. mest för barn och så..



Krams

2008-12-01 @ 18:38:26
URL: http://rosakanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0