Lite tankar mitt i praktiken..

Dagen började med att jag satt fast i bilkö mer än 50 minuter!!! Lyckat.. Kom duktigt försent till praktiken, men vad gör man? Man sitter där man sitter och även om man blir stressad så det är bara att gilla läget. 
När jag väl kom fram blev jag inslängd till chefen direkt eftersom det har skett ett missförstånd. Mina lärare säger olika saker om den här perioden vilket har lett till att jag har blivit besviken nu när jag väl kom ut. Plus att jag inte kommer ha möjlighet att uppfylla målen.

Men under mötet löste det sig bra och jag kommer i alla fall att komma väldigt nära att uppfylla målen.


Målen är ju också viktiga för att kunna skriva rapporten. Uppfyller jag inga mål har jag inget att skriva om. På tal om rapporten så sitter jag faktiskt och skriver lite på den nu på praktiken. Sitter faktiskt på Idas plats (Haha Ida!) eftersom hon är sjuk. Jag hoppas hon kommer imorgon fast då är ju inte jag här. Jag ska va på smärtenheten torsdag och fredag!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe ja jag kommer imorgon, det är planen iaf. Helt ok att du sitter på min plats. Visst är den bäst?



Krams

2008-12-03 @ 15:18:04
URL: http://rosakanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0