Kontaktannons?

I skolan är där en man som helt klart verkar intresserad av mig. Varje gång han ser mig tittar han extremt mycket och vänder sig om efter mig. VARENDA gång! Inte lite diskret heller! Visst, jag blir glad och smickrad men detta har pågått hela terminen nu! Om man hittar någon man är intresserad av, säger man då inte någonting förr eller senare? Inte ens ett hej??
Nu har jag klantat till det och gett honom ett smeknamn så att jag inte kan låta bli att skratta lite varje gång jag ser honom vilket blir totalt fel.. Jag flörtar inte tillbaka, absolut inte. Jag har min Bo och honom är jag nöjd med. Men det är klart att man blir glad när någon så tydligt visar att han gillar mig. Han ser ju definitivt bra ut också!! Så om det är någon trevlig kvinna där ute som vill ha någon att mysa med i vintermörkret så säg till för jag har en över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0