Att söka uppmärksamhet.

Ful? Ska du säga som aldrig ens kommer i närheten av att vara snygg
trots allt ditt löshår, lösnaglar och tonvis med smink. Jag är däremot
naturligt vacker. Jag är ärlig. Jag är mig själv. Folk älskar mig för den
jag ÄR, inte FÖRSÖKER vara! Du kommer aldrig ens komma i närheten
av ett sådant lyckligt liv som jag har. Du är misslyckad, jag är Miss Lyckad.
Lämna oss och vår kärlek i fred.


Ovanstående text skrev jag som svar på att en liten tjej tycker att jag är ful.

Jag blir inte arg. Jag blir inte ledsen. Jag tycker bara det är sorgligt att folk måste söka uppmärksamhet på de sättet. Finns det inga (foster)föräldrar, släktingar eller vänner som kan ge bekräftelse? Måste människan söka bekräftelse genom att försöka trycka ner andra? Jag tar inte åt mig för att en liten tjej säger att jag har små bröst. Varken jag eller någon annan tycker att dom är små. Dom är perfekt formade och helt utan bristningar.

Jag är som sagt varken arg eller ledsen så även det har hon misslyckats med. Jag skriver bara detta för att hon är i extremt stort behov av att få uppmärksamhet och uppmärksamhet är allt jag har att erbjuda henne. Jag kan inte erbjuda någon ilska eller några tårar.

Det har gått ett helt ÅR människa! Ge upp! Jag förstår inte varför man håller på så! Varför ger man sig inte? Jag blir bara trött på henne.

Ser det ut som att någon äcklig liten tjej kan komma mellan oss? *Skrattar*




Kommentarer
Postat av: Caroline

Att hon ens orka!!

2008-12-14 @ 01:41:07
Postat av: Svar till Carro

Eller hur! Det har gått ett år!!

2008-12-14 @ 10:13:44
URL: http://spalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med dig otroligt mycket! och er kärlek ser underbart härlig ut :)

2008-12-14 @ 19:08:15
Postat av: Lotta

Jag vet att du o jag inte är dem bästa att komma överens men jag förstår hur du känner dej och hoppas en dag den där "tjejen" lägger av för ER skull..

2008-12-14 @ 21:10:28
Postat av: CRISTAL

Utlottning av bloggdesign! Intresserad?

Gå in på min blogg och läs mer

2008-12-15 @ 17:01:53
URL: http://cristaal.blogg.se/
Postat av: erika nielsen

Håller med dig fullt ut Sanna! Vad är det roliga med att försöka förstöra för andra? Håller på er, ni är jättefina tillsammans :))

2008-12-15 @ 21:44:16
Postat av: EgoElin

Vissa människor tröttnar aldrig =/

2008-12-18 @ 11:06:22
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0