Årets julfest på onkologen!

Då har man nästan precis kommit hem från årets julfest på onkologen. Den var ungefär som förra åter förutom att vi slapp vänta på maten i två timmar. Jag är glad att jag valde att inte dricka så att jag kunde köra hem. Det hade blivit för bökigt med buss hem och dit imorgon bara för att dricka vin till maten och sen behöva lämna stället samtidigt som man svalde sista biten mat. Tur att där är så mycket trevligt folk annars hade de varit drygt.

Innan julfesten började rusade jag ner på stan och köpte ett par byxor. Letade i ALLA affärer tills jag till slut hittade dessa. Bild kommer inte än eftersom jag nog ska ha dem på Bos och min ettårsdag på måndag och han ska inte se dom innan dess.. Jag ska i alla fall ha dom på begravningen nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Maja.

gillar din bild på headern när alla hoppar, fin bild:)

2008-12-05 @ 12:56:15
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0