1 år...

1 år!

Vanligtvis brukar det vara Sanna som sitter här o skriver! Men inte idag..


För lite mer än ett år sen när både jag o Sanna var singlar och höll på att träffas så hade jag lovat henne en överraskning. Nyfiken som hon alltid varit frågade hon ut mig dag efter dag tills hon helt glömde bort vad jag lovat. Klart jag inte ville berätta, det förstör ju allt, och när jag märkte att hon hade glömt så åkte jag iväg och fixade min lilla gåva till henne.


På kvällen låg vi och höll om varandra, Sanna hade fortfarande inte nämnt något om överraskningen,

nervös som jag var tog jag fram min överraskning o gav henne och frågade om jag fick kalla mig för hennes pojkvän (som hennes mamma börjat undra vid detta lag)

Sannas svar var kanske inte det jag väntat mig och vid en sådan nervös stund börjar jag skämta bort det innan jag grävde ner huvudet djupt i kudden. Dagen efter hade hon ändrat sig och jag var lycklig!


Ni förstår säkert att det är ett år sen jag gav henne sin lilla överraskning som jag lovat, även om hon svarade nej så räknar vi ändå efter denna dag, naturligtvis vet hon inte om detta blogginlägg eller vad som väntar sig ikväll på vår ettårsdag heller!

Så jag hoppas ni har förståelse med att jag lånar Sanna ikväll.


// Den lycklige


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas att ni har haft en toppen dag=)

2008-12-08 @ 23:51:00
Postat av: Therese

Fy sören så gulligt! Grattis! Kul att du har hitta en sådan toppen kille Sanna.

2008-12-10 @ 16:29:06
URL: http://thereseborglin.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0